Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 November 2015

Happy 4month days Mirza Firash

Salam isnin kengkawan..arini lenggang je jalan...memasing cuti kan..esok deppavali....soya keje arini..bawak kete pon wat lek wat peace je....pelan2 je,...saja hirup udara pagi..nyaman je rasa...

alhamdulillah jumaat lepas genap la si kecik ni 4 bulan....semangat dia, soya je tau..kalo tgk pon kecik je pon, tp semangatnya dia soya je tau...

sebelom ni tak meniarap lagi..mmg mirza agak lambat sikit dari abang2 dia....tp dia sangat aktif...tp soya ok je..as long dia sihat tubuh badan, perkembangan baik, memadai...

sekali tetibe en asbeen wassap gamba petang tu...soya lambat balik sebab join senamrobik...eh..eh..eh...dia dah meniarap la...
tanjat soya tau...yeeayyyy soya suke....

gamba weekend aritu..tau2 dia dah tidoq meniarap..bila masa tidoq meniarap pon tak tau...


alhamdulillah dia tak banyak ragam...lepas bangun pon, tak terus bagi susu pon takpe...wat lek wat peace je...perkara pertama bila dia bangun tidoq...mesti dia akan senyum pd sesiapa yg terjah dia dolu..itu adalah pasti...dia sangat la murah dengan senyuman...

sepanjang menjaga dia, dia sangat la mudah..menangis nak susu je..alhamdulillah..sujud syukur ke hadrat mu ya allah...

kasih bapa pada anaknya...
cukup suke main muka abah dia....

alamak kantoi pulok.....



moga terus sihat dan baik sentiasa seperti maksud di sebalik nama mu wahai mirza firash

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rizziela berkata...

pandainya dia tengok camera kan

Sya Nadia berkata...

alhai.....comelnya......