Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 November 2015

kami bro

kami adik beradik...muka sebijk abah....kami ikut gen abah....perangai kami ikut ibu....tapi saya izz suke sakat abg syawal saya sampai dia nangis ngadu kat abah....

aritu kami sama....
sama rambut...abg saya pacak...saya pon nak pacak jugok....


dah biasa selfie...bila nak amik gambanya di depan, tak mahunya dia....G ke sebelah kiter jugak..dah biasa selfie kan...hahahahha....

kami buddy's takkan terpisah....ngeh...ngeh..ngeh...


nampak muka makai sangat ni izz dani aqlan....pertama kali rambut pacak..nampak muka tu lain dari izz dani aqlan sebelum ni





nampak izz lagi semangat dari syawal kan

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

happy dua beradik nie

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Hihihi rambut pacak tu yg tak menahan tengok Suraya..
Terserlah kehenseman hero berdua tu..

dalila berkata...

hamboiii..dua2 dok terpacak..