Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 November 2015

lip gloss matte by maybelline

salam khamis kengkawan...

selasa aritu ...geng gosip tak cukup korum...tinggal aku ngan kak ida ni...dok jalan2 kami...sekali singgah watson...terjumpe pulok lipstik ni...
mungkinnya maybelline..hahahahhah

cantikkan lipstik ni...aku ni bukan jenis kumpul lipstik pelbagai warna dan pelbagai jenama atau pelbagai gaya...aku ni sebatang lipstik tu guna la sampai lebam...haahahahh...selagi tak abis..jgn harap la aku beli baru...mmg asik kena maki je aku ni...asik guna yg sama je setiap kali pakai..nak buat guano...dah sebatang tu je..lain la kalo berbatang aku ada kan..hahahhah...

si jemah sorang ni pantang kalo masuk watson...suke benor tester2 tau....aku ni mengikut je la....sekali aku terpandang lipstik ni....jenis lip gloss...tapi matte...si kak ida ni mmg suke jenis matte ni...aku ni pon belajaq jenis lipstik ni pon dengan dia je...hahahhaha....nampak benor kan...

ni kire kali pertama la aku jumpe lipstik jenis lip gloss tapi matte....tak tau la ada brand lain sebelom ni....aku pon try...


ni jenis2 nya...bila pakai...wahhh best...rasa ringan sangat N yg penting dia long lasting..selaloo kalo pakai matte ni bibir kiter akan ketara nampak menggelupas kan..kering je kan, walaupun nampak warnanya..tapi ni pakai...wahhh sampai petang still ada..


ko tgk kak ida x menahan kan kalo dia tenyeh, setenyeh-tenyehnya...selagi boleh tenyeh minah ni...ko tgk bibir dia..mungil...macam qu puteh tak..hahahhah...

aku punya aku pakai light je...tp mmg ringan...suke pulok pakai....

boleh la aim lipstik ni...gaji ni nak try la..nasib la en asbeen ni jenis redho je binik gini kan..kikikiki....


2 ulasan:

eima berkata...

AKU JENIS TAK PAKAI LIPSTIK TATAU LA NAPE ...
TP LAWA LA... 1ST TIME TAU YG MATTE PUN ADE LIP GLOSS GITU

dalila berkata...

amboii uolsss..iolsss pakai vaceline je..haha