Yang DiSaYAngi

Rabu, 11 November 2015

Luv Them Running Man



tak menahan kan..hahahha...aku mmg kemaruk dengan RM sekarang ni...bukan takat aku...aku kini dah berjaya pengaruh akak2 aku ngan en asbeen sama syawal tgk RM ni..sampai maktok pon cakap...
"ehhh..syawal pon tahu ni citer running man kan.."

hahahahha...pengaruh si ibu ni kuat tau..mana taknya...

isnin jam 10.30pm TV9 (ulangan versi lama)
jumaat jam 11.50pm astro chanel 393 (ulangan minggu lepasnya)
sabtu ahad 5.00pm TV2 (sekarang tahun 2014- ulangan punya)
ahad 8.30pm astro chanel 393 (yg paling latest)

yang best online pon tgk...punya la soya ni kan..hahhahahaha...

dengaq cite haha ada kat KL semalam...tak tau dah balikke belom..dia tak wassap pon aku..hahahhahahhaha...propa kan...



3 ulasan:

Falsya berkata...

Falsya xlayan n xpenah layan drama korea..RM nielah satu2nye yg falsya layan..mmg gile dieorg nie semua..selain dr tv falsya tgk kat website kshowonline..hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak tak faham langsung jalan cerita Running Man ni Suraya..
Anak2 akak suka lah tengok bila balik kampung..
Rumah akak memang tak ada Astro :D

dalila berkata...

hamboii ko..aku xpenah follow pun..tp bos blkg ni aku..asal lunch je tgk RM..bile dh dengar die gelak2 tu tau sgt dh..