Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 November 2015

mirza firash wit abah


budak motak cumil ni sekarang buat soya geram sangat ngan dia tau....
sekarang ni en asbeen suke la main dengan dia..kata en asbeen..

"saya perasan saya suke main ngan dia kan...agaknya dia tau saya mmg jaga dia dari dia umo 1 hari kot kan..."

mmg aku perasan mirza rapat ngan en asbeen...ngan aku pon rapat jugak...tp tak mcm abang2 dia...bila dah besar br rapat ngan abah dia..kalo tak kecik2 melekat ngan aku je la...tapi mirza dua2 dia rapat..korang tgkla dua beranak ni main dua dalam bilik..mati2 la aku egat dok tidoq berdua...si abang2 ada kat luaq ngan aku, layan tuan anas mikael....

sekali dapat wassap dari en asbeen...
seronok tak hengat kan...


port fav mirza...suke abah dia letak kat lutut abah dia....


cukup suke main tangan gitooo...


halllllllooooo..halooo....seronknya la hai..
geleyar la adik uiittt



entah apa yang seronok tak tau la...
mirza mmg seorang budak yg murah dengan senyuman..alhamdulillah.....

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

omeinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SHERWIEYNA MUZZAWER berkata...

Sentiasa ceria je dia ni kan..comel!

anajingga berkata...

comelnya..bolat sangat, salam ukhwah dari kak ana di petang khamis ni ;)

dalila berkata...

boolat bkn main mata..

LYAfrina berkata...

tomeyyy sgt