Yang DiSaYAngi

Rabu, 11 November 2015

Sila Claim Hadiah 2015

pa dia...pa dia..pa dia...

hahahhahahha...
ops....salam rabu kengkawan....
kemahen kan..pa dia..pa dia..kan...kikikki...ni penangan si sengal zara zya tu la..

tuan anas mikael..zara zya ni mmg gile daebak la hai...hahahhahah....
dari aritu lagi nak membeli, macam biasa la tak terbeli jugak kan......last2 tunggu drama kuaq kat TV....tgk dua episod...asik la mak tok sebok dok betoi loghat zara zya ngan mak dia..hahahah...org utara mai...maktok betoikan...tak hengat...takpa la mak..asai jadi rupa loghat tu sudah la..ikkikikikikiki...



lakonan dorang mmg best..di akui sendiri oleh aaron aziz yg zara zya ni mmg giler sengal orgnya...bila tgk dia dalam lakonan tu, teringat drama isteriku bukan tukang masak..lakonan bersama ajak shiro...muka minta lempang je gaya dia berlakon, mmg pecah perut..hahahhahaha...

kiter tgk la seterusnya punya episod....terus la malam tadi cakap ngan en asbeen...

"oh...abang...tuan mohd yaakob...saya nak claim hadiah bufday ni...."

kata en asbeen...

"tak payah cakap...saya tahu dah apa yg awak nak...TUAN ANAS MIKAEL kan"

hahahhahah....tak payah habaq..dia tau dah...senyum boleh sangkut kat telinga..hahhahah...
"abang...tgk dapat binik, senang, tak payah nak minta intan pertama berlian..yg mahai2...cukup la sekadar 400 helaian mukasurat dah memadai tau...tak mahai kan...nampak...mudah awak nak carik kan...."

hahahhahah..lepas tu kena ketok kepala ngan en asbeen...
"tu la..saya tau dah...pastu sebok la dia dah beli2 nak jual pulok semua novel dia..nak preloved bagai la...sesuke je kan..nasib awak dengaq cakap saya kan..."

yela soya salah....boleh ye en asbeen...tolong bagi hadiah back dateded punya hadiah yee...soya claim tau gaji ni....

soya mmg lagu tu..asai ada citer novel adaptasi novel....mula rasa best citer tu, mula soya minta beli..hahahahhah...mmg patern tu dia ni...adoi..pa dia..pa dia... 

3 ulasan:

Chekgu Azrine berkata...

Akk pun planning nak beli sis..hehehhe..
Xpuas tgk drama..huhu

Nurzakiah Hanum berkata...

syoknyaaaaaaaaaaaaaaaa

Iela Fazielah berkata...

haha..... ala..sayang soya jual balik...akak mmg sayang nak jual...ada student mintak...tp buat seewa je novel2 tu...