Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 November 2015

tahniah kak long



tahniah buat kak long...anak sedara aku kat penang tu....keputusan UPSR dah kuar selasa aritu..dapat la dia 4A 1B...teriaq dia..ikikikikiki...agaknya dia target 5A kot...result B tu subjek sains...mmg cikgu dia kata subjek sains tu susah sikit tahun ni..tak tau la kan....tak pe la kak long..itu dah cukup baguih dah tau....


korang rasa mana dia...
tu yg sebok dok tgk result sendiri..kikikiki...tak puas hati la tu..tak pe  kak long..bersyukur...mama ngan abah bangga je kak long dapat banyak tu tau..semua org bangga ngan kak long tau...

to kak long...ni baru permulaan buat kak long..moga terus success ye...doa mak ndak soya  sentiasa untuk kamoo..nampak mcm adik beradik dak...ikikikik




9 ulasan:

Rizziela berkata...

Tahniah k.long.. .Itu pun dah cukup bagus

Falsya berkata...

tahniah kak long...okayh ape tuh 4a1b..

eima berkata...

tahniah ....

anak buah laki aku ...ank buah aku la jugak tu kan ... dpt 5A ... 4 org je sekolah dia dpt 5A.... sekolah kampung .... Alhamdulillah ....

lieyalatif berkata...

alhamdulillah....tahniah2....

nanti pejam celik pejam celik giliran anak kite plak kan sue...risau ajek...dah le lepas ni 6A dah....

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

Chekgu Azrine berkata...

tahniah kak long..pandai dah tu,..4A...
anak akk 3A jek

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tahniah buat kak long..
Semoga terus cemerlang ye sayang :)

dalila berkata...

pandainyaaa..alhamdulillah..
tahniah kak long..

LYAfrina berkata...

alhamdulillah