Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Disember 2015

10 SOALAN DARI BLOGGER CAHAYA HIDUPKU

dapat tau yang kak yati@CAHAYA HIDUPKU ada tag soya untuk segmen ni...alasanny soya sporting...korang rasa soya sporting ke...kikikikiki...TQ kakak sebab sudi tag kat soya ni..soya ni poyo je lebey...tu akak kena tau ok...kikikkikiki...

jom kiter mulakan dengan soalan2 yg di beri..

1) Apa maksud nama anda?
alamak...maksud nama aku...siti suraya...tak di beritahu pulok mak aku maksudnya...tp yang aku tahu, abah aku yg bagi nama...sat..nak G google jap...

haa...dah google..baru tau maksud nama soya..hahahaha...
korang rasa...cantik ke..???????boleh la..cantik la jugak...aku je pon puji diri snediri..ngeh..ngeh..ngeh....

2) Warna kegemaran. Kenapa anda suka warna tersebut?
fav colour...biru...mata ni asik la nampak biru je...asal pegang barang biru..geng gosip ni mula dah siap2 mulut macam mechine gun nak letop aku...nak maki la tu..hahahha...tapi soya banyak baju warna purple ni..guano...suke jugak purple....
3) 3 lagu paling feveret
alamak...lagu fav....semua soya suke...sebab soya suke melalak...hahahahha.....ok..ok..serius...soya suke lagu.....mmmmmmmmm...alamak..tak tau la sebab semua soya suke nyanyi...hindi, malay, indo, k-pop, R&B..macam2 la...
4) Destinasi percutian idaman dan kenapa nak bercuti di situ?
destinasi percutian...????????boleh tak nak kata korea...walaupun berangan...takpe..berangan itu percuma...sebab soya suke suasana kat sana...maaf...soya dah macam boleh hafal tempat2 kat sana...siap boleh nak kenai lagi..hhahahah..jejaknya idok lagi...entah...
5) Apa respon anda bila seseorang berkata, "Cantiknya awak hari ini"
"ooooo...yeke....soya mmg cantik...korang ada...soya ada..korang tak da....hahahahha"
haaa...tu la respon dia...dia punya poyo...org tau dah...hahahhahahah....nampak tak dia punya poyo tu...kikikikiki...maaf la yee..

6) Penang, KL, JB - yang mana pilihan anda?
alamak...mana erk...sebab penang kire hometown jugak..ramai sedara kat sana...akak soya pon kat sana...JB...mmmm...sebelah en asbeen punya kampung...walaupun kluang...still johor kan,...ikikikikikk...KL..tempat soya lahir...dah biasa hidup dari kecik dengan suasana hiruk piruk ni...mmg suke...entah..KL kot...
7) Macamana cara anda memujuk anak / anak kecil / anak saudara yang  sedang menangis?
pujuk selagi boleh..bertanya pada dorang apa masalahnya...so far soya kalo anak2 menangis, mmg soya pujuk, walaupun mula2nya soya yg marah dorang..kikikikiki..lepas tu soya akan nasihat kan dorang...nampak ibu mithali...walaupun soya ni muka kental..hahahhah..dalam hati ada taman tau...

8) Satu perkara yang anda konfem buat sebelum tidur
apa erk??????
tgk HP dolu sebelom tidoq..check news feed kat FB, IG..lepas tu off HP..tidoq..tau2 pagi dah...kkkkikikikikkikik...ops..lupa baca doa  tidoq ok...

9) Apakah pencapaian terbaik dalam hidup anda?
pencapaian terbaik dalam hidup...???? pada soya soya hidup baik di dunia milik allah swt ni pon dah cukup terbaik buat soya bersama insan2 tersayang..itu dah memadai...
10) Apakah yang paling anda harapkan untuk tahun 2016?
apa yang di harapkan yee....mmmmmm.....tak harapkan apa2...cukup la hidup ni di restui...di berkati dan di rahmati allah swt...itu dah memadai....

moga apa yang soya jawab ni di terima kak yati ye..

sape yg soya nak tag...
nak tag

FALSYA
NAD
ZEE

6 ulasan:

lieyalatif berkata...

ye laa kan ko queen running man dgn citer korea beb...sah2 le dah hapal tempat2 nak pi korea nieh...jom2 ikut aku autumn next year jom eheheheheeheh

Zee Suhaini berkata...

baru fefeling baca jawapan tetiba yang last tu apsal lak ada nama kiter ni?
hurmmm sue, kita punya jawapan sure boring punyer..takde yang menarik langsung..

sue cantik la, suka senyum..girang gembira selalu..poyo sesikit takpe..hahahaha

IntaNBerliaN berkata...

hahaha... baca apa yg sue tulis ni, saya siap terbayang macam sue cakap depN SAYA.. hahha

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Haah memang padan pun nama tu secantik tuannya suraya..
Ohhh Cantik maknanya.. baru akak tahu Suraya..

Hahaha sama juga lah dgn akak suka juga warna biru..

Terima kasih suraya.. jawab tag akak..

Lap U.. muaaahhh..

dalila berkata...

no 8 tuuuu..kahkahkah..
tergelak2 aku bace..
alaaaa...verangan kan percumaaa..mn tau 1 ari nnt kite blh spi sn jgk kan?kata2 kan 1 doa..

Bunda_nora berkata...

Suka dengan soalan dan jawaban yang no.10 tu..