Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Disember 2015

Bufday Bash august - december - Kelab tasik putrajaya

semalam ada farewell ngan opismate....sesaja..makan2 reramai kat kelab tasik putrajaya....
sebelom ni dah penah makan kat sini...

kali ni soya dah tak pregnant..kikikiki...tapi boleh gedixs sakan..tp time pregnant..sama je pon kan....

kami sampai dolu..ada dua trip..kami sampai..terus order untuk yg lain2..senang....

yee...dah sampai semua....semua tema semalam warna biru...kain batik unit kami...

aku still amik menu yg sama...takmo yg lain...sebab suke yg ni...

yg di rai....ogos - dis untuk tahun ni...bufday gurl n boy....


sponsor cake by my boss...T puan....sedap ni tau....berulang makan....
kali ni lain sikit...bukan setakat makan....tp buat sessi pertukaran hadiah...so dapat la merasa memasing..tak kisah la hadiahnya...janji RM20 hadiahnya....beli la apa pon kan...kecoh dorang sessi bertukar hadiah tu tau....riuh kelab tasik tu ngan kami...

ni CC yahya dapat hadiah dari eliz...

ni nana dapat hadiah dari kak ieda..

ni puan dayang dapat hadiah dr abg jihan...



aku je balut guna kertas minyak..hahahhah...
ni odiex dapat hadiah dari soya...beso tu...

ni kak ieda dapat hadiah dari kak sainah...

ni eliz dapat hadiah dari puan dayang....

ni soya dapat hadiah dari kak ann

ni kak ann dapat hadiah dari fiza N fiza dapat hadiah dari odiex..

ni kak sainah dapat hadiah dari nana...

seronok memasing.....jom la tgk hasil kerja yg soya buat untuk seksyen perkhidmatan ni...penat tau buat ni demi korang..korang buang,....siap korang...

siap ada crown dato vida tau..hahahhahah

aku punya paling simple...

nufday boy...boy la sgt kan bang....

soya punya kek, mesti banyak..tu penting....

apa yang seronok sgt soya...





nampak tak hasil kerja soya...bangga sat rasa...

selesai makan..jom menggedixs kat luar...sebelum balik...


sama tak kain kami...


tu je la satu2 nya kumbang yg ada kat unit aku ni haa...ada lagi..CC yahya...tp dia takmo gambo..lantak ke dia..ikikikiki....




yeeaayyyyy semua dapat hadiah....semua kenyang...jom balik tidoq..hahahhah..eh silap..balik buat keje....

1 ulasan:

LYAfrina berkata...

meriahnya... nmpak kamceng sgt department soya ni...