Yang DiSaYAngi

Rabu, 23 Disember 2015

Hasil Kerja Soya - bookmark

Salam rabu kengkawan...arini ari last untuk minggu ni aku keje...next week 3 hari aku coti bergolek dengan mirza...kikikikiki...bukan sesaja coti...maktok tak da start esok....dia balik kampong, cousin aku kawen....sampai bila dia kat sana...sampai tahun depan kot...kikikikii...so bergilir la dengan en asbeen jaga anak....tak sabar lak coti, nak golek2 kat rumah....

cerita isnin aritu tak abis lagi..makan beso untuk bufday bash august - december tu....opismate aku bagi idea nak bagi severnior untuk semua kengkawan...memory katanya..lantak kan...so dia edit gamba...aku bawak balik, aku print N aku settlekan semua....dapat geng sebelah menyebelah duduknya kat workstation opis ni....memasing kreatif....kemahen la idea mencurah-curah kan..

lastly...ni la hasil kerja soya...
flet craft gliter paper ni mmg ada lebih waktu aku buat hadiah 

so ada lebey....aku buat la untuk opismate aku ni...siap liminate lagi....

yg ni muka depannya...cuba carik gamba aku...nan hado..hahahhaha...ada..satu atau dua keping je..tu pon kena tgk bebetoi....kalo gambo beso..mmg tak da...tapi takpe..benda2 gini aku suke...bebudak opis ni pon dah tau dah, kalo patern2 gini, tak lain tak bukan..soya punya keje....

bangga dengan hasil kerja sendiri...

aku siap semboq deme..
"korang..aku buat penat2...korang simpan merata-rata...korang buang...korang siap...tumbuk korang..hahahhaha"

hhahahhah...ganaih soya...ganaih2 poyo je tu...dorang tau dah...

nanti aku up sessi pertukaran hadiah...apa yg kami memasing dapat yee

6 ulasan:

Rizziela berkata...

cantiknya

lieyalatif berkata...

kreatif ko beb buat bende2 remeh gini...aku dulu mase sekolah2 rajin laaa..skrang nan adooo dah....abis baik pun aku print jek hahaahahahah....ape2 pun mmc lawo n kreatif...harus dieorg menghargai hasil tangan ko nie beb...

Falsya berkata...

utk falsya mane?...mcm menarik pulak seba kalerful2..hehee

Dewi Aja berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LYAfrina berkata...

tantekkk..kretip sgt

SHERWIEYNA MUZZAWER berkata...

cantiknyaaaaa! wajib simpan elok elok ni kalau dapat..nak satu..hehehe