Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Disember 2015

izz dani aqlan suke kaco mirza firash tau


salam selasa kengkawan....
seronok tengok izz dani aqlan ni dia kalo dengan adik mirza firash dia..mesti nampak dia sgt la syg, sgt la suke kaco...sgt la care ngan adik dia...kalo pepagi weekend dia bangun awal...org pertama yg dia akan kaco N kejut...mirza firash...

tgk....dia dah bua adik dia meniarap....muka tak bersalah...

suke pic ni walaupun kabur...

nampak syg kan....





seronok tgk dorang berdua...kalo nak di bandingkan, siapa yang paling banyak cium pelok mirza firash..kompom la izz dani aqlan...syawal yafiq ni di suruh baru buat....

3 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Seronok adik beradik berkawan tu..
Nampak sangat sayang abang kepada adiknya tu Soya..

Zee Suhaini berkata...

maintan jer rambut mirza..lebih kurang sama cam izz tak melebat..abg sywal lebat jugak..

LYAfrina berkata...

dia syg sgt adik dia tu