Yang DiSaYAngi

Rabu, 2 Disember 2015

Oh My Venus - Korean Drama

Salam rabu kengkawan...
citer yg aku n en asbeen dok sengal layan sekarang ni...
kat chanel 391@392 ...KBS WORLD chanel

oh my venus..
setiap isnin N selasa jam 8.50pm - 10.05pm

pompuan ni shin min ahh GF kim woo bin ....ngan hero dia soo ji sub...

maaf la ye...soya mmg suke layan korea...si peneman, selain en asbeen, kompom la syawal...syawal siap cakap kat aku..

"ibu...annaiyonghaseyo"

hahahhah..gasak la ko kan soya..padan muka ko...hahahhahah.....

domok kan shin min ahh...citer ni mengisahkan...

Kim Young-ho(hero dia) pelatih peribadi kepada bintang Hollywood. Walaupun kekayaan keluarganya, Young-ho mengalami kecederaan dahsyat di zaman kanak-kanak. Tetapi dia percaya sebarang masalah dapat diatasi dengan kesabaran dan keazaman.

Kang Joo-Eun(heroin dia) pernah menjadi ulzzang remaja itu, terkenal dengan muka cantik dan ramai yang  jeles. Kini dia seorang peguam berusia 33 tahun, dia mempunyai berat badan yang tinggi sejak. pakwe dia tinggalkan dia dan diberitahu oleh doktor bahawa dia mempunyai isu-isu kesihatan, Joo-Eun mengupah Young-ho untuk mencabar beliau untuk diet dan kehilangan berat badan.

Kerana mereka bekerja pada perubahan fizikal, mereka menyembuhkan luka emosi masing-masing dan jatuh cinta.

citer dia macam2 sweet2 gitoo....mmg en asbeen n soya mmg layan citer gini..hahhahah....

4 ulasan:

Rizziela berkata...

sejak kawin dah lama x layan cerita korea... dulu minat sangat korea & jepun

seraa rose berkata...

soo ji sub hero dia.. kene download ni.. hehe

Falsya berkata...

suke jemah tgk drama korea..hehhe

kayyana berkata...

soya,... i terus cari ok tajuk tu.. kite pun ske tgk cite korea.. ahahahaha