Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 Disember 2015

Rendang paru nana

salam isnin....
arini sebok org dok bercerita gegar vaganza yg baru melabuhkan tirainya malam tadi..tahniah buat nana...

nana?????????

ops citer nana...cerita selesa lepas 

viral kat FB, IG ..rata2 semua bercerita tentang rendang paru nana ni..
bukan siti nordiana yang jual rendang tu...ni nana lain..hahhaha..kalo siti nordiana jual rendang paru ni..mmg aku vote dia lelaju..hahahhaha....

haa...nampak..rendang yg best...lakik soya puji sedap..makan pon sampai licin, menjilat jari tau..sedap sungguh...sungguh sedap....berkilo cili padi on, idok pedas mana, mmg sedap...kena ngan tekak ni....


haa...ni nana la tu..fauzana ...bukan fafau , bukan siti nordiana....tapi nana, fauzana..hahahahhaha....tapi seronok la dia kena tempias nana gegar vaganza semalam, menang kan..walaupun dia nana rendang paru...kikikiki...

lepas ni boleh repeat lagi...

7 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Oohhhh jeles akak soya...
Akak tak dpt lagi merasa rendang paru nana ni lagi...
Dah meleleh air liur ni soya oiiii..

Falsya berkata...

mmg sodappppp...;D

mama tisya berkata...

tu la sedap..3hari berturut akak mkn nasi ngan rendang paru nana

dalila berkata...

wahhh..mcm best je..kt putrajaya ke sue?

Chekgu Azrine berkata...

terbaik rendang paru nana...kan??

Nana berkata...

tq soya..sebab soyalah yang minta hantar tu kita saje tanya org2 putrajaya kot ada nak oder eh ramai plak oder hehehe..dapat la soya merasa

Grabbit Pk berkata...

Great work.
grabbit.com.pk
auratrends.co.uk