Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Disember 2015

SepahTu Sinar FM



pagi2 ku sekarang ni seronok pulok nak mendengar sinar FM ni...sinar ni kalo aku rasa era FM atau Hot FM tak da siaran kat tempat2 aku G, mmg aku bukak sinar FM ni..so far sinar FM ni ada je la kat mana2 kan...kire senang jugak nak mencarik frekunsi dia...

selaloo pepagi aku bawak kete, aku akan dengar johara pagi era...tapi sejak seminggu dua ni, aku dah start dengar sepahtu sinar..menyinari hidupmu...haahhahah...

so far apa yang aku suke...sepahtu tu antara fav group pelawak yg aku suke...selain tu,deme ini idok la buat lawak, gelak sendiri, org lain dengar tak lawak mana pon...tapi deme gelak...bukan deme..hahahha...so far deme buat lawak, aku gelak jugak, tersenyum nipis jugak...

paling aku suke...pepagi bawak kete, walaupun rumah sekangkang kera, tapi aku suke ada segmen KAWAN TANYA SOALAN...USTZA JAWAB...dari ustaz bollywood kiter...ustza haslin tu....segmen ni ada kat sepahtu sinar tu....aku suke dengar...so far soaklan2 yg di tanya tu soalan yg penah kiter dengar...tp jawapannya mmg kiter sendiri tak tau..sekurang-kurangnya aku dah dapat ilmu kat situ...baguihnya,,...walaupun ustaz haslin tu kadang berlawak boleh tahan jugak..hahahhaha....


aku suke sepahtu ni sebab kena dengar sinar, sebab lawak dorang ni, lawak kampung, lawak melayu...rasa mcm dok dengar dorang berlawak sampai pakai tshirt lipat kain batik tinggi sambil dengar deme buat lawak...kikikiki....dari dulu lagi...

mungkin jugak musim gegar vaganza tak abis lagi, syiok dok dengar lagu2 lama....sebab era FM n Hot FM banyak kuaq lagu2 baru..pastu ulang2...mmmmm...so far sinar FM ni ada jugak la lagu2 lama kan...lagu baru pon ada..ok la kan...idok la ulang lagu sama dari pagi ke petang kan.....


kipidap sepahtu...

4 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Betul tu Suraya..
Mengambil ilmu sambil mendengar radio tu..
Kekadang baru kita rupanya banyak yg kita tak tahu kan..

Suraya ... akak ada tag suraya kat blog akak.. jemputlah ke blog akak ye.. maaf lah ye kalau suraya tak suka di tag .. akak tag suraya sebab akak rasa suraya sporting orangnnya :)

Falsya berkata...

jemahhhh..sep skit..sama la kite..skang nie dgr sinar jer..dh xde channel lain dh..hahaha

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

jarang dah dengo radio skang ni.. dalam kete pon tak pasang huhu

dalila berkata...

aku penah dgr ms 1st day dorg..kureng..hek3..
pastu beralih gi era plak..skang ni mmg era je..xlayan dh hotfm..dh rs mcm kurang menyengat kot hotfm..