Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 Disember 2015

Turun Mendadak





salam isnin kengkawan...

tetibe pagi ni tgk follower turun abis..hahahhaha...tapi soya ok je...tak mengeran mana pon....kikikikiki...agaknya deme tau soya ni dah kurang nak menaip entry bagai kan....kali ni lepas bersalin, agak rasa mcm malas tu bergunung je nak up entry...entah..lebih suke bergolek dengan mirza firash kot...lagipon HP kali ni still pakai HP en asbeen...HP sony xperia Z aku tu prob lagi...aku suke amik gamba kat kamera tu, sebab senang dia terus link kat blog N google aku ni haa....

tu yg lambat sikit nak up entry tu..inshallah, mana aku rasa teringin nak up entry, aku up ye...

janji aku tak hilang kawan...amiinnnn

6 ulasan:

Amanda Suria berkata...

Pihak google or blogspot tengha mendelete akaun yang tak aktif..sebab tu jadi macam tu...

mama tisya berkata...

mmg rmi yg update follower berkurangan..blogspot error rsnye

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Macam mana boleh turun tu Suraya..
Mereka unfren ke macam tu..
Akak pun follower turun..

Azura Aziz berkata...

hmm sama lah.. maybe ada setting utk delete akaun yg tak aktif.. its ok soya, kita suka je bc entry soya ;)

IntaNBerliaN berkata...

a'aa la semakin kurang... blogspot punya hal kot... bukan pasal dorang yg g unfollow

LYAfrina berkata...

rasanya bkn sbb follower unfolow ni soya..rmai y kna mcm ni.. lya sndiri x pasti, sbb lya x pnh perasan dh brape follower lya..haha.. tp rmai y share kt fb ni psl follower dia org hilang... atau maybe, fllower y x aktif dh, atomatik blogspot remove kot?