Yang DiSaYAngi

Khamis, 31 Disember 2015

orientasi syawal 2016




hanya RM15.90

tak payah nak beli mahai2 selagi si anak ni tak demand...kikiki...ops cerita hari isnin aritu...syawal dah start orientasi...macam biasa....tantrum dah sebati dengan syawal....kompom akan buat hal punya...seketoi dia kat kelas tu, dia sowang je buat hal...alahai....

lain anak, lain cara....inshallah...syawal ni lambat sangat panaihnya...

syawal jenis tak suke dengan enviroment baru, tak suke crowd yg ramai dan baru, tak suke benda yang baru....tu la syawal, selama tgk dia sepanjang masuk sekolah sebelom2 ni pon...entah...org akan kata, nanti lama2 akan ok...tp kompom la...aku ni bukan kuat....muka je poyo kan, hati tu penuh dengan taman2 tau.ala2 auturm in my heart gitooo..mana boleh tgk syawal gitoo..rasa down sat time tu....tp tu la dia...tu la specialnya dia kan...yg mungkin tak ada sangat ada pada org lain...nak tak nak, mmg kena terima dengan keadaan dia ni...aku ni pon, kalo bising2 ni sekadar mengadu nasib, sekadar meluah rasa, sekadar melepaskan keluhan, sekadar melepaskan apa yg berat, apa yg terbuku di dada waktu tu...waktu tu je la...lepas tu dah ok dah...


kasut tu kena beli sepasang lagi...syawal punya yg sebelom ni kat tadika aritu, dah tak muat...saiz 28..yg baru ni saiz 33...mmmmm....nanti bonus ibu beli la ye syawal...

selagi anak tu tak demand, selagi tu aku beli yg termampu untuk anak2 ni kan...

inshallah isnin ni syawal dah mulakan persekolahan....moga syawal baik sentiasa..aminnnn