Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Januari 2016

BB Cream Seqybeauty Yg daebak

salam khamis kengkawan...aritu aku ada review produk yang tengah meletop...letop sekarang ni seqybeauty tu....


kali ni saja nak cerita yang aku sangat la berpuas hati dengan produk ni tau....alhamdulillah sangat la memberi kesan yang baik buat aku..selama ni aku pakai produk apa pon, mmg tak nampak langsung perubahannya...lebih kepada membazir duit aku ada la...hahhahah....

tapi kali ni tidak...alhamdulillah nampak keberkesanannya...ammiinnnn...dengan berbekalkan disiplin dan istiqomah yang ada...soya berpuas hati dengan produk ni..TQ buat mekchu yang tak jemu2 la dok promote produk ni kat IG n FB dia..alhamdulillah....

ni balance yang tinggai kat aku....

day & night cream tu aku baru top up bulan 11/2015 aritu kot...alhamdulillah masih ada....

kali ni top up lagi dengan tambah satu lagi item...

tada.....set skincare N BB cream seqybeauty...

BB cream seqybeauty ni 1st time aku pakai....1st pakai, mmg jatuh cinta...penggunaan yang sedikit tapi kesan yang berpanjangan dan memuaskan...seharian di bawah cahaya matahari pon takpe, still rasa segar je muka tu...tekstur yang ringan, mudah di sapu rata ke muka..yang penting kecik dan mudah di bawa kemana sahaja...mmg puas hati abis la dengan BB cream ni..

set skincare seqybeauty ni kotak kedua dah jadi milik soya....

alhamdulillah semuanya serasi dengan soya....

abaikan selerak di belakang tu....soya puas hati dengan produk ni...TQ seqybeauty....TQ mekchu....

soya buat review..alhamdulillah ada yg berminat...terus soya suruh terjah mekchu, sebab soya bukan agent..kikikikiki...


4 ulasan:

Raihanah Ahmad berkata...

terasa flawless gitu, semoga ramai memakainya

Raihanahahmad berkata...

wah, best gitu produk ni.

Nurzakiah Hanum berkata...

hebat produk nie

eima berkata...

bagus la serasi... rasa berbaloi beli kan