Yang DiSaYAngi

Rabu, 20 Januari 2016

Virus Fever


2 minggu lepas, adalah minggu yang BZ buat aku, sebab BZ dengan koir....BZ dengan anak...mirza pulok baru masuk taska..selama ni maktok jaga je...so nampak lain la...nak serasikan diri dolu kan...kehulur kehilir nak Breastfeedkan mirza...mmg memenatkan la...

kena pulok mirza firash pulok minggu lepas, start demam...pertama kali dia demam teruk...selama ni light2 je..sekali kena, mak aiii teruknya...sedey, sayu hati tgk dia...

nampak merahkan bibir dia....ni hari khamis lepas, kompom virus fever..mmmm...

hari sabtu dah kebah demamnya..tetibe petang sabtu tu, nak mandikan dia..sekali nampak ni...

apa benda pulok la ni kan....dia tak bising, merengek ke hape kan...

naik kat badan depan belakang je..muka tak naik lagi...

esoknya, ahad pagi dah merah2 muka dia macam kena tumbuk je...kikikikiki....merah2 je muka dia...G klinik sekali lagi, amik darah, alhamdulillah ok...mmg kompom yg kuaq tu virus...sebab terlalu panas kan....sedey je tgk dia...makan minum semua ok...susut abis badan dia...takpe la nak, janji kamu sihat, ibu dah senang hati....


alhamdulillah cuti dua hari, dah ok dah..arini G taska...nampak better dah...

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga cepat sembuh

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Ty la.. tak sampai hati tengok anak demam kan soya..
Kesian jer tengok..
Semoga cepat sembuh ye sayang..

dalila berkata...

alhamdulillah dh ok..tu la skang ni mmg panas..darwish aritu kt leher paling teruk..bile berpeluh makin teruk la jadik..