Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 Februari 2016

3tan lori pon tak muat ye mak



alhamdulillah secara rasminya selasa aritu maktok dah duduk rumah sendiri...itu yg mak nakkan...mmm..sedey jugak....hampir 30tahun duk bawah ketiak mak...duk di bawah 1 bumbung dengan mak, walaupun dah kawen beranak pinak, still dengan mak....

korang tgk la barang maktok ni...lori 3tan pon tak muat segala mak nenek barang maktok ni..hahhahah....baju bajan tahun 70, 80an pon ada lagi..aku tak da lagi kat dunia pon dia simpan lagi...bukan dia pakai pon, bagi org je la mak...katanya sayang, kenangan...mmg kenangan, kenangan itu biar di jadikan kenangan saja...kalo mak pakia takpe..kikikikiki....

towel je 2,3 kotak...ko tgk banyak ke tak banyak..hahahhaha....mana taknya katanya last dia membeli towel tahun 80an.....yg lain semua org bagi, dia dapat...hadiah...segala bagai la....punya la banyak towel dia tu...

rasa lain je bila mak tak duduk sebumbung dengan aku...entah mungkin dah lama duduk dengan mak kan...mmmm...padahal mak pindah tak jauh pon, duduk rumah dia sendiri kat dalam putrajaya ni jugak

moga mak sentiasa ok ye

6 ulasan:

Rizziela berkata...

mula2 mmg rasa pelik sikit..sunyi aja.. tp lama2 esok .. ok la tu

Norhayati Mohd Isa berkata...

Uiikkkk banyak sungguh barang mak Soya tu..
Berlori-lori nak mengangkut tu..
Mak soya beli rumah kat Putra Jaya tu..
Jadi mak tinggal dengan siapa dirumah sendiri tu..
Semoga mak soya gembira dirumah barunya :)

Nurzakiah Hanum berkata...

sama la ngan anum banyak barang

Chekgu Azrine berkata...

banyaknya barang...akk yg penat tgk gambar je baru tuh...orang yang mengemasnya tak tahula camne....hahahaha

alhamdulillah dah dpt dok rumah sendiri tu bagus sangat...terjamin

mama tisya berkata...

byk brg2 tu

Fiza Rahman berkata...

Tu diaaaa...hehehe...

Memula rasa lain. Dah lama nnt ok lah.