Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 Februari 2016

adi dan syawal


bila mereka di opis.....seronok jumpe kawan2 yee..

jumaat lepas , memasing transit tutup, tak da org jaga, sebagainya....makanya jadila taska kat opis tu...tapi alhamdulillah syawal behave sepanjang di opis...
adi zafri dan syawal yafiq...

ko tgk kemahen si syawal posing kan...adi tu pon mengikut je..tgk si adi tu nampak lagi besar dari dia..padahal adi tu baru 5 tahun...sebza setahun dengan syawal...syawal 6 tahun...

ikut ibu tak...setahu aku si adi tu je ikut mama dia..syawal kompom ikut abah dia..hahahahhaha....

dorang baik dua..kami pon baik dua...ni pon tak cukup korum tau

7 ulasan:

Sheila Adziz berkata...

ala comelnya... nasib baik tak kacau mama keje kan...

eima berkata...

ok la ade geng jgn buat huru hara kat opis sudah ..... cam anak aku mmg ikut klu cuti sekolah .. tp dok diam2 bw meja .. sedar dia dah tido ....


SHERWIEYNA MUZZAWER berkata...

Syawal suka posing macam Mummy dialah..comel!

Azura Aziz berkata...

amboi syawal.. xsejuk ke pakai sluar pendek kt opis syawal..

Akak Kembang berkata...

salam kenal dr alinmarlini.com

budak2 mmg suka pi opis...bessss

Norhayati Mohd Isa berkata...

Mak2 jadi kawan baik..
Anak2 pun ikut jadi kawan baik ye suraya :)

LYAfrina berkata...

hihi... hrp bsahabat smpai ke besar..