Yang DiSaYAngi

Jumaat, 5 Februari 2016

Alhamdulillah Perkembangan Yang Sangat Bagus dari Syawal

selama ni aku pandang sepi je supliment ni...dok fikir dari syawal kecik, mmacam2 supliment aku bagi...tapi semuanya sama je tak nampak perubahan dalam diri syawal...almaklum la soya baru jadi mak2 waktu tu, semuanya tak kena kan...

sejak pada tu stop segala supliment untuk anak...entah....

selama ni nampak je dalam facebook...tapi di pandang sepi je bila setiap kali naik kat news feed FB soya ni...

caliph  suplement...

pada aku mahal...aku tak berapa nak mampu....tapi...alhamdulillah awal tahun ni, ada la rezeki sikit...egat nak membeli untuk anak2 caliph ni...

seronok tgk anak2 makan...sedap....rasa blackurrent..bau pon tahu...kikikiki....

macam2 khasiat buat ada dalam caliph ni.....mmg nampak sedap je semua buah2 tu....ni kalo bagi anak seketoi2 buah ni, mmg tak la makan...hahahhah...

perubahan pada syawal yang aku....dia dah semakin tak culas nak belajaq...bila aku ajak belajar, baca buku...dia terus semangat....dulu waktu kat sekolah lama, dia mesti tido dalam kelas...bila menulis tu dia rasa macam penat je...macam ada apa je kat dalam buku tu, macam kena hipnosis....tapi sejak dia pra sekolah ni, sebulan yang lalu, nampak perubahan besar kat dia...bila mana aku bertanya pada cikgu tentang syawal....cikgu kata so far sepanjang dia mengajar ni, dia tak nampak syawal tido....
yang aku suke, syawal pulok terlajak rajin buat keje yg cikgu bagi...yang cikgu belum bagi buat, dia dah buat dulu..kawan2 lain tak buat lagi, dia dah siapkan dulu..hahahhah...asik kena je ngan cikgu, rajin benor...

so far dari segi membaca...perkataan dua suku kata dia dah hampir lancar...yang lain sedang usaha la ni....nampak dia teruja je bila buat sesuatu keje yg melibatkan diri dia...alhamdulillah syawal pon dah pandai gunting dengan baik gamba yg di beri..dah pandai lekat...dah pandai menulis dengan elok...dah tak nampak dia macam penat bila menulis...

perubahan yang sangat la besar untuk syawal yafiq...


saya la ni...

izz dani aqlan???????????

ada jugak perubahan dia...izz seorang yg berat mulut...susah nak dengar dia cakap...susah nak dengar bait2 perkataan keluar dari mulut dia...banak bahasa jerman....hahahha...tapi alhamdulillah nampak dia senang nak bangun pagi, dah tak da sessi meraung bagai...senang bila nak ke taska...dah tak susahkan ibu dia..alhamdulillah....


suke la caliph ni....inshallah gaji bulan depan kena beli lagi....abis dah izz n syawal makan...
untuk dorang 5ml sebelum sarapan dan sebelom tido malam....

2 ulasan:

babYpose berkata...

Alhamdulillah, makin besar dah anak-anak, saya pun ingin cuba inshaAllah.

Norhayati Mohd Isa berkata...

Dah 2 entri akak baca yg Caliph ni bagus...
Ni buat akak nak mencari juga suplement ni..
Teruskanlah Soya..