Yang DiSaYAngi

Rabu, 3 Februari 2016

budak pegi mengaji

salam rabu kengkawan..sihat semua arini...soya tak berapa nak sihat...flu N cough..mmmm....
musim kan...mirza pon tak berapa nak sihat..batuk je...nasib la boleh take turn dengan en asbeen jaga mirza kat rumah...

arini soya jadi bas sekolah, nak G amik geng bas sekolah tengahari jap g...

cerita minggu lepas...bila setiap kali hujan je petang, mmg aku akan call en asbeen, minta dia stay kat parking rumah....senang nak handle mirza n izz...

dalam dok tunggu tu tetibe en asbeen datang la kat aku...amik anak bagao...bahagia sama rata..lepas tu en asbeen cakap..

"sayang...td ada budak sekolah tegur saya"

aku tanya la tegur apa...dia jawab..

"budak tu tanya...abg...abg baru balik mengaji ke...nape baju ngaji abg tak sama dengan kami...."

aku pandang en asbeen pelik...

ni haa budak ngaji, redho bebudak kata dia budak G ngaji..hahhahahah...elok la dengan beg bagai kan...

budak G ngaji dah 3 anak....inshallah bebila boleh tambah lagi

redho je la ye bang

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

budak sangat ya

Norhayati Mohd Isa berkata...

Hihihi..
Dah baju melayu dah sama macam nak gi mengaji Soya oiii..
Kira nampak muda lah en suami Soya tu..
Boleh sama macam abam2 tingkatan hehehe

eima berkata...

ok la tu tak mkn tua org kate ...awet mudah sentiasa ,....soya ko la kena kerja lebih sikit nak menten nampak muda sama cam cik abg ..sati dah tua2 org tanya tu adik bongsu ka..hehehe

Azura Aziz berkata...

hahaha.. haah kalau nmpk budak sgt tu ;)