Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 Februari 2016

salam khamis kengkawan




muka org tak sihat 3 hari ni....cough n flu...
wajib tersenyum walaupun perit..mmmm....

soya kalo sakit....tak dengar sore kat opis ni, tahu je dorang kan..hahahhaha....
alhamdulillah arini masuk hari kedua soya puasa...pose ganti, lahirkan mirza aritu..inshallah nak abiskan bulan ni....opismate heran je tgk soya pose kan....aku cakap la..

"ye la ramadhan bulan 6 ni, tak lama je lagi...tinggai 4 bulan je, rasa kalo tak ganti tu, kejap je masa berlalu dah ramadhan, tak sempat nak ganti..baik ganti sekarang..."

soya kalo pose, sekali badan pose, dok je kat workstation ni tak gerak2..buat keje...

doakan soya dapat abiskan yg berbaki 11 hari ni..inshallah.....

semalam berbuka rasa macam pose ramadhan...hahahha....buat la nasi arab, senang...buh je semua dalam periuk...pastu G mandi, siap2....tau2 dah siap nasinya....



2 ulasan: