Yang DiSaYAngi

Isnin, 15 Februari 2016

valvet matte by maybelline

jumaat rehat yang panjang...makan tak seberapa...jalan je lebey..

sekali geng gosip yang tak cukup korum ni ajak la masuk watson...mmm...mmg kami geng gosip suke buat hal kalo masuk sini...hahahhahah...

memula tak berniat nak membeli pon...
tapi lip gloss  valvet matte by maybelline tu menggoda pulok...sebelom ni dah penah try..mmg best pakai..ringan je...tak comot....N long lasting....


egat nak amik la yg warna pastel2 gitoo..tapi bila try rasa tak kena pulok..rasa kusam je muka tu..hahahhah...entah la....tp bila pakai yg kaler yg gini2 ni rasa elegent lak muka..hahahah perasan itu percuma ok...

try dolu sebelom beli...tgk akak sayang soya tu...dia mmg suke pakai kaler2 yg pastel gini....takut katanya beli pakai yg terang gini....soya ok je....

teringin jugak nak pakai yg pastel gini..tp rasa tak siap je muka tu...


akhirnya terjebak jua membeli...yeeaayyyy...kopak la duit mak nak uiitt....
hahahhah...nasib la mampu milik...RM22 je...after less...


gamba arini....pastel colour N lipstik valvet matte...blend tak....kikikiki...
perasan je kawan korang ni kan....bila pakai gini soya rasa confident sikit..nampak la muka tu siap, nampak la muka tu kemas je....biaq P la dorang nak kata..nampak Bibir aku dolu dari aku..ada aku kisah..bibir aku kot..hahhahahahha....




5 ulasan:

Norhayati Mohd Isa berkata...

Akak memang takut nak pakai warna tu soya..
Muka soya kena sgt tu.. cantik.

Zee Suhaini berkata...

cantik jer sue..

Chekgu Azrine berkata...

akk suka warna soya pakai tuh..lawa..tak kisahla kan nmpk bibir je dulu...tapi series cntik

Nooriah Abdullah berkata...

selamat ptg Sue..
wah lipstik akak mmg dh lama tk pakai hee lipgloss je skrg ni

mama tisya berkata...

sesuai ngan sue