Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Mac 2016

Untuk Mirza FIrash Dari Biro Kebajikan UMNO Putrajaya



alhamdulillah ya allah atas kurnia yang di beri...

aku tak tau mana pihak biro kebajikan UMNO putrajaya tahu yg mirza firash masuk ICU....tapi rasa pihak dorang tahu dari akak aku yg kepochi tu kot.....NIGINA...ye la tu...dia kan ramai kengkawan kan...bab2 benda ni mmg dia hebat...kikikikiki...

tetibe aku dapat call selasa pagi berkenaan benda ni..dorang nak datang tgk mirza firash petang tu..tetibe dorang dtg pulok waktu lunch tu..elok waktu aku pon ada...mmmm....alhamdulillah rezeki dapat jumpe dorang kan...

terima kasih atas sumbangan yg di beri...inshallah sumbangan untuk mirza firash ni akan aku gunakan untuk ambil vaksin pneumococal untuk mirza firash....inshallah...


tiada kata2 selain terima kasih..hanya allah je yang mampu membalas segalanya..amiinnnnn

2 ulasan:

Norhayati Mohd Isa berkata...

Ya Allah..
Mirza sakit apa suraya hingga masuk ICU..
akak terlepas cerita lah ni..
Semoga cepat sembuh lah Mirza..

Alhamdulillah suraya..
Rezeki anak yg sakitkan..

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah rezki mirza..