Yang DiSaYAngi

Jumaat, 10 Februari 2017

lama tak update cerita

salam jumaat kengkawan..

setelah hampir setahun jugak la kot, tak bersiaran di sini..mmg terasa sungguh lama...tak tau ada yg masih tahu atau tak soya masih wujud lagi ke tidak..

ada jugak yg bertanya..
"lama soya tak update blog...?????"

entah la..mood sesungguhnya kelaut sungguh...susah nak datang balik mood tu...

ok la..rasa nak jengah soya, soya ok je..alhamdulillah di beri kesihatan yg baik sepanjang hidup ni..anak2 dan suami pon, semua sihat...

kalo ada yang ingat pada soya, alhamdulillah N terima kasih...


6 ulasan:

Norhayati Mohd Isa berkata...

Lama betul soya menyepi..
Akak pun kekadang dtg juga angin M tu hihihi..
Alhamdulillah soya sekeluarga sihat..
Akak sekeluarga pun sama..

+ e.z + berkata...

kami pun baru la nak update. tetiba rasa shgt rindu.
yang backdated punyalah banyak. tak ingat macamana nak cerita dah. hu2

eima berkata...

nanti lps bln 4 ni mesti rajin update blog kan .. hahahah

+ e.z + berkata...

hi. apakhabar mu di sana? sayangggg? :P

+ e.z + berkata...

apa khabar mu disana?
sayanggggggggggggggggggg :)

LYAfrina berkata...

Sue....
Plsss comebackkkk!!