Yang DiSaYAngi

Selasa, 4 April 2017

cepat sihat wahai sayang




doa ibu hanya untuk kamu wahai anak...sentiasa di beri kesihatan yang baik....dalam dan luar...

mana ada mak pak tak susah hati bila tgk anak2 tak sihat kan..walaupun kadang2 dorang jugak la buat mak pak dorang turun naik darah dengan gelagat dorang...kadang2 dorang jugak la buat mak pak dorang bertukar pelbagai kaler..tak kire la kaler hijo ke, biru ke, merah ke....tp itulah asam garam realiti kehidupan bila bergelar seorang ibu dan bapa kan...

cepat sihat ye wahai anak...kuat la lawan demam awak tu seperti mana awak melawan sakit awak sebelom ni...susah hati bila mirza firash ni demam malam...siang, elok ha....nak call maktok dia selaloo kan...berdarah telinga dengar dia bebal...risokan anak kan...biorkan je la..selagi maktok ok..inshallah everything is gonna be ok...kan...alhadmulillah mak kata mirza ok..aktif, banyak cakap, banyak kenakan org, makan pon ok...cuma minum susu je dia muntah balik...yg semua ok....tapi bila malam je, masok tidoq, naik la pulok panaih dia...sedey bila terjaga, dok la kejut mak pak dia..abah..abah...abah....dengan sore sendu dia....boleh bayang tak..mana tak sayu tgk..nasib la en asbeen baik hati jaga mirza firash sepanjang malam dia tak sihat ni...tak bagi soya jaga, takut soya cepat penat...mmg sesejak prgenant  kali ni, mudah sungguh penat...kaki tu selaloo lenguh je..mana taknya berat badan kali ni melonjak lonjak naik, sampai kaki tak mampu nak tampung berat badan sekarang ni....tu yg en asbeen rela jaga anak dia yg mudah ni..

alhamdulillah mirza firash mmg seorang anak yg sgt la mudah...terima kasih sayang memudahkan ibu dan abah....

cepat sihat ye sayang...sentiasa senyum yee

4 ulasan:

mama tisya berkata...

tgh musim ank2 xsihat..smoga cpt baik ye

LYAfrina berkata...

Btul tu sue... Mmg ssh hati sgt bila ank x sihat.. Moga mirza cpt sembuh yer...

Iela Fazielah berkata...

semoga cepat sembuh....

Nora Karim berkata...

Sihat dah Mirza, InsyaAllah...