Yang DiSaYAngi

Rabu, 27 September 2017

setahun lebih telah berlalu

Assalamualaikum WRBT...kengkawan semua...ada yg masih ingat akan soya...

kekok rasa  bila dah lama jari jemari ni tak berlarik kat keyboard ni...kalo dulu, kemahen susah nak tinggal blog ni...rasa tak update tu rindu je..org kata cinta sampai mati tu..kikikikiki...

tapi tu la masa berlalu...manusia pon terus berlalu dan berubah sedikit demi sedikit...

ada yang ingat dan kenal akan soya lagi tak..
lama soya tinggalkan dunia penulisan kat blog soya ni..mmg bersawang abis..macam2 cerita...macam2 rasa nak luahkan di sini...doakan soya punya kekuatan mcm kengkawan semua utk terus menulis cerita dlm ni ye...

p/s : blog dah berubah erk...bukak je terus pegi kat catatan ye..kalo dolu nampak la frenlist n comment yg di tinggalkan ye...


soya XOXO

2 ulasan:

mama tisya berkata...

skarang dh lain...slamat kembali

Cho Zila berkata...

ha.. ha.. samalah kitapun dah tinggalkan blogni...